L'alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga i l'alcaldessa de Loriguilla, Montse Cervera han mantingut aquest matí una reunió per a aconseguir un acord i conveniar l'asfaltat dels camins rurals limítrofs entre tots dos municipis, millorant així les condicions de seguretat necessàries per als usuaris d'aquests. A la reunió ha assistit també el regidor de Medi Ambient i Agricultura, José Luis Ramos i tècnics municipals de l'Ajuntament de Loriguilla.
L'acord afectaria cinc camins rurals situats l'àrea d'influència de la Dana, concretament als camins Borreguillo, camine Zona Sud- en la granja de porcs- i els camins de zona nord, boga amb Riba-roja de Túria, amb una extensió global de 18.210 #m².
Després d'aquest primer acord, l'Ajuntament de Riba-roja s'encarregarà de redactar el conveni i l'Ajuntament de Loriguilla realitzarà el projecte i la licitació de les obres. Aquests treballs, consistiran en un primer reg de imprimación i col·locació de paviment amb aglomerat asfàltic.
Aquest acord s'emmarca en la línia de col·laboració que tots dos ajuntaments duen a terme, com la línia de transport, arRibabús que connecta totes dues poblacions amb el polígon, així com en matèria industrial i laboral, a través de l'acabada de crear Mancomunitat Industrial A3, de la qual també forma partisca el municipi de Cheste.
L'alcalde de Riba-roja ha valorat positivament aquest acord, “seguim avant amb el nostre compromís de millora dels camins rurals, per a facilitar l'accés a les zones agrícoles i als veïns i veïnes que resideixen en els nuclis disseminats del nostre terme, especialment en vials que s'han vist deteriorats per les inclemències meteorològiques i pel pas del temps”.
Per part seua, Montse Cervera ha subratllat en finalitzar la reunió, “és una gran notícia que per fi tots dos ajuntaments tinguem la voluntat de dur a terme el la execució de l'asfaltat de tots els camins pendents per a millorar l'accessibilitat a les zones rústiques i comunicació entre tots dos termes. Des de l'ajuntament de Loriguilla posarem tot l'esforç per a agilitar els tràmits i en poc temps tinguem asfaltades les vies pendents”.