Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

8

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Está usted en:
  • Imprimir

Riba-roja rep el certificat de qualitat AENOR per la seua carta de serveis

(1)
Aquesta certificació avala el compliment dels compromisos adquirits amb la ciutadania.

'GOVERN OBERT I TRANSPARÈNCIA' 4 de maig de 2020

L'Ajuntament de Riba-roja ha rebut recentment la Norma UNE 93200:2008, que especifica els requisits mínims del contingut i del procés d'elaboració, seguiment i revisió de la Carta de Serveis. Aquesta certificació fa més tangible els compromisos amb el ciutadà que el consistori va posar en marxa al començament d'any.

L'Ajuntament de Riba-roja de Túria ha implantat un total de 40 compromisos de qualitat en la gestió municipal aplicables a 18 serveis municipals, amb l'objectiu d'aconseguir una major transparència, modernització i millora en l'atenció als ciutadans que són el principal objectiu del govern obert.

Els compromisos s'integren en els departaments o serveis d'Alcaldia; Transparència i Govern Obert; Serveis Públics; Seguretat Ciutadana; Majors, Inclusió i Drets Socials; Agència de Desenvolupament Local i Comerç; Biblioteques; Educació; Auditori; Conservatoris de Música i Dansa; Dona i Igualtat; Joventut; Esports; Turisme i Patrimoni; Urbanisme; Medi Ambient i Recaptació.

Aquests compromisos seran revisats, actualitzats i millorats anualment, a fi de renovar aquest certificat de qualitat. No obstant això, l'actual estat d'alarma decretat pel Govern el passat 14 de març ha vist alterat l'actual funcionament del compliment d'aquesta carta de serveis, que es reprendrà una vegada finalitze aquesta situació.

Les cartes de serveis s'han configurat com una eina necessària per a aquelles administracions que volen modernitzar-se en la seua gestió i fer un pas més enllà en l'excel·lència en la prestació dels seus serveis. Representen un suport fonamental en la millora contínua, faciliten les relacions amb els usuaris i servixen per a definir estàndards de servei, que aconseguisquen el major impacte possible en la ciutadania.

Per a l'alcalde de Riba-roja, Robert Raga, aquesta certificació “demostra el bon camí iniciat per a aconseguir uns serveis municipals de qualitat, moderns i accessibles, que complisquen amb les expectatives i done resposta als ciutadans i ciutadanes”.