Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

8

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Está usted en:
  • Imprimir

Riba-roja repartirà 40.000 euros en premis a través dels comerços locals fins al pròxim 6 de gener

(2)
La campanya comercial “Rasca&Guanya” repartirà 1.870 premis de fins a 200 euros.

'FOMENT ECONÓMIC I COMERÇ' 10 de desembre de 2020

L'Ajuntament de Riba-roja ha presentat aquest matí la campanya d'incentiu al consum “Rasca&Guanya”, en el marc del programa RibActiva, a través de la qual repartirà 40.000 euros entre els veïns i veïnes que compren en els comerços locals durant aquestes dates nadalenques. L'acte ha comptat amb la participació de l'alcalde de Riba-roja, Robert Raga, el regidor de Comerç, José Luis Ramos, l'equip tècnic municipal i les associacions de comerciants de Riba-roja, AGRUPA i la Associació Hostaleria Riba-roja de Túria.

La campanya tindrà vigència del 17 de desembre al 6 de gener i el seu principal objectiu és incentivar el consum en el comerç local i recolçar econòmicament a les famílies que en aquestes festes realitzen una major despesa. Per a això, a través de la regidoria de Comerç, es repartiran un total de 1.870 “rasques”, entre tots els comerços i establiments hostalers que s'adherisquen a la campanya abans del 13 de desembre.

Els premis oscil·laran entre els 10 i els 200 euros. Així, els comerciants de Riba-roja repartiran entre els seus clients 20 premis de 200 euros, 50 de 100€, 200 de 50€, 500 de 20€ i 1.000 premis de 10€. La clientela rebran un rasca per cada tiquet de compra igual o superior als 15 euros i un màxim de dos rasques per compres iguals o superiors a 50€.

Cadascun dels “rasques” premiats podrà canviar-se en qualsevol comerç diferent al que s'han adquirit. D'aquesta forma, l'Ajuntament garanteix una major rotació del consum i facilita que es donen a conéixer la totalitat dels comerços locals.

La campanya s'acompanyarà amb diversos articles promocionals que s'entregaran als comerços adherits, com una moqueta roja per a l'exterior de l'establiment comercial, desinfectant per a mantindre la higiene de la mateixa i garantir la seguretat de la clientela davant de la Covid i un tòtem publicitari amb la imatge de la campanya “Rasca&Guanya”, a fi de visibilitzar i localitzar fàcilment als comerços.

L'alcalde de Riba-roja, Robert Raga ha atribuït “l'èxit de la campanya en què les famílies isquen al carrer a consumir en el comerç de proximitat” i ha assenyalat “el factor sorpresa dels “rasques” sempre és una il·lusió en aquestes dates entranyables. Aquest és un moment clau per a secundar des de l'Ajuntament al nostre teixit comercial i a les famílies, moltes d'elles afectades per la crisi sanitària i econòmica.”