Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

9

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Está usted en:
  • Imprimir

Campanya de FGV per a pensionistes, jubilats i discapacitats del 65% o superior

Campanya de FGV per a pensionistes, jubilats i discapacitats del 65 o superior.

'TRANSPORT' 31 de gener de 2017


Fins al pròxim 17 de febrer tenen de termini jubilats, pensionistes i discapacitats amb un grau igual o superior al 65% per a sol·licitar la targeta anual de FGV que bonifica el seu ús en el transport públic, gràcies al conveni subscrit entre l’Ajuntament de Riba-roja i Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana.

Este acord pretén fomentar l’ús del transport públic ferroviari i tramviari entre els ciutadans, especialment entre este col·lectiu que disposa de menors recursos econòmics.

El cost de la targeta per a jubilats i pensionistes serà de 70€. Per a cònjuge sense cap prestació i la parella del qual també haguera sol·licitat la targeta de FGV, la quantitat a abonar serà de 60€. El cost per a les persones amb la discapacitat indicada també serà de 60€.

‘Mantenim el mateix preu que el passat any, ja que el nostre objectiu és beneficiar al nombre més gran d’usuaris possible, afavorint als col·lectius més vulnerables i amb menors recursos’ assegura el regidor de Transports, Rafael Gómez. Per a això, matisa l’edil, ‘hem realitzat una campanya informativa dirigida a totes les associacions amb un número representatiu de potencials usuaris de la targeta perquè la sol·liciten dins del termini i la forma escaient’.

El període de validesa del bo serà d’1 any, amb inici des del 15 de maig i amb ell, l’usuari podrà desplaçar-se sense límit de viatges per tota la xarxa de metre i tramvia de FGV, esta inclou la Línia 4 a les Platges de la Malva-rosa i les Arenes.

Les persones interessades poden sol·licitar la seua targeta en les dependències municipals de Registre d’Entrada, en la c/Forn Vell, núm. 8 i aportar la documentació següent: fotografia mida de carnet, fotocòpia de DNI i fotocòpia del document acreditatiu de ser jubilat, pensionista o tindre una discapacitat igual o superior al 65%.

A més hauran d’aportar la instància normalitzada de la sol·licitud omplida i el justificant del pagament dels costos de la Targeta Sense Contacte (TSC) i del preu del títol de transport en el compte bancari que indique l’Ajuntament. En el cas que el sol·licitant siga menor d’edat, s’haurà d’adjuntar també la fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor.

El termini de presentació de sol·licituds tant de renovació com noves serà de l’1 al 17 de febrer de 2017 en horari de dilluns a divendres de 9 a 14 hores i els dimecres de 16:30 a 19 hores. El dilluns 13 i divendres 17 de febrer també caldrà ajustar-se al públic en horari de 16 a 18 hores.