Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

8

ORIENTACIÓN AL USUARIO

  • Imprimir

Sol·licitar certificat

(1)
Formulari per a la sol·licitud de certificats
Pot obtindre el seu Certificat d’empadronament per mitjà de l’Oficina virtual de l’Ajuntament de Riba-roja del Túria a la que es pot accedir fent un clic en la imatge de marca ubicada en la pàgina principal de la pàgina Web (www.ribarroja.es) que identifica tots els servicis relacionats amb les noves tecnologies denominada RIBA-RED, i seleccionar l’enllaç corresponent.

Únicament es pot accedir a la plataforma amb certificat digital, sent els certificats acceptats pel portal els següents:

:: DNIe (Document nacional d’identitat electrònic).

:: ACCV (Autoritat de certificació de la Comunitat Valenciana), que es pot obtindre en el Punt de Registre d’Usuari que es troba en les oficines municipals situades en Plaça de l’Ajuntament núm. 9.

 
Per a fer ús de la plataforma la primera vegada que un usuari accedix ha de sol·licitar la seua activació, per a això s’ha de fer un clic en l’enllaç ‘Entreu en la carpeta ciutadana' pel qual se sol·licitarà l’acreditació per mitjà de certificat digital. El sistema notificarà al compte de correu electrònic associada al certificat digital la confirmació de la dita activació, i a partir d’este moment l’usuari podrà fer ús de tots els servicis oferits en la seu electrònica.

Una vegada s’accedix amb el certificat, ha de seleccionar la pestanya ‘Visualitzeu l'empadronament’ i a continuació seleccionar l’opció ‘Certificat d’empadronament’ que pot visualitzar i imprimir en el mateix moment.
Sol·licitar certificat